REAGEREN/COMMENT?

mginleeuwarden@gmail.com

the MG webring

zondag 21 februari 2010

bijgewerkt 21-02-2010

De koppelingsleiding zit erin, lastig om er mooi in te krijgen, maar het is gelukt. foto's van de koppeling


De uitlaat zit er onder, alleen nog uitlaatklemmen en de achterste bevestiging bestellen, met de originele beugel van de rubber bumper komt de uitlaat veel te laag te hangen, deze heb ik dus, als nieuw, over.

Éen van de richtingaanwijzers aan de voorzijde zit er op, dit was veel werk omdat de gaten in het spatbord verkeerd gemaakt zijn, de lampen zouden dan links en rechts verwisseld geplaatst moeten worden en dat wil ik niet. de pakkingen van deze lampen zijn niet veel waard, de pakking voor tussen de carosserie en de lamp is hetzelfde als de pakking tussen het glas en het armatuur, dat past dus niet goed, ik heb een muismat van hetzelfde materiaal gevonden die ook nog twee keer zo dik is, als het goed is komt de chromen ring bij montage nu ook niet meet tegen de lak. De achterlichten zitten er ook op, met nieuwe pakkingen. De verlichting

De voorwielophanging li_voor zit weer in elkaar, met een rollager in plaats van een bronzen lagerring en een nieuwe tussen stang voor de stabilisator stang. om het lager af te stellen had ik van alle drie maten shims er drie stuks besteld, in de veronderstelling dat dit hele dunne shims waren, dat is niet zo! de maten zijn in inches. deze heb ik dus niet gebruikt, met alleen de originele bronzen ring er tussen past het prima. Ik ben erg benieuwd of ik verschil merk met de originele lagering. de voorwiel ophanging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten